SVCH LP1 Kullaskogens Morris - Elliott

 
 
Picture
Men visst! Nu kom snön oxå :) Och med det slut på allt skit som fyrbeningarna drar in - hurra! Fast slut på att kunna gå spår :(  Men också start på dessa snöklumpar som fastnar under tassarna på lilleman - någon som har några tips? Vi har kört på försvarets gröna stick men jag vet inte om jag tycker att det hjälper....

Och snart är det julafton! Jag är ju ett stort fan av julen och längtar alltid efter att den ska komma, eller ja, det räcker med att det börjar närma sig och man får börja pynta, baka och lyssna på julmusik :) Men nu känns det som att den kommer alldeles för fort! Jag har ju inte hunnit med att riktigt suga in allt mys och alla förberedelser. Fast de flesta julklapparna är fixade vilket ju är skönt. Jag blir alltid väldigt kreativ av tentaläsning  -på allt som inte har med tentan att göra! Inte en julklapp har jag köpt på stan utan alla har kommit via inter-nätet, perfekt! Och varenda julklapp jag ger bort hade jag kunnat tänka mig att ta själv.....
Picture
Findus ligger och myser bland de rentvättade kläderna, mmmmmyyyys. Det är det bästa han vet. Ni förstår kanske varför jag aldrig kan ha på mig något som inte är fullt av katthår. Och ändå jobbar vi hårt med torktumlaren, (djurägarens  bästa vän, inte för att få kläderna torra utan för att "håra av" dem lite) Har jag tur så är plagget i fråga helt och inte märkt av Elliotts valptid (0-2år)  men hunddreglet på underarmarna slipper man sällan (jamen han ska alltid "bära" armarna när han blir glad, vill leka, vill ha uppmärksamhet mm...). Jag fasar för när man får barn också och det hela kompletteras med babykräk....... 
Pia och Maya
12/15/2009 01:16:04 am

JAAAAA, snö gillar vi. Nu ska vi ut och kasta snöbollar, det enda på jorden som är roligare än tennisbollar tycker Maya.

Reply



Leave a Reply.